Content.ad - Below Content (3x3)

Dy produkte natyrale që do ju ndihmojnë të ruani peshën ideale

Të humbësh kile nuk është e lehtë dhe shumë prej nesh kanë tendencën të harrojnë ushqimet që na ndihmojnë në misionin tonë. E themi mision pasi është diçka që merr një kohë të gjatë dhe nuk mbaron kurrë. Rezultatet s’mund të jenë të menjëhershme, prandaj mos e zhgënjeni veten duke hequr dorë.
Më poshtë Shije ju rekomandon: 
Së pari janë frutat e thata. Hulumtimi i Universitetit Shtëtëror në Luiziana tregon se njerëzit që konsumojnë fruta të thata çdo ditë kanë 25% më pas gjasa që të jenë të shëndoshë. Konsumatorët e frutave të thata treguan një indeks më të ulët të trupit dhe nivele më të larta të kolesterolit të mirë.
Ju me siguri po thoni me vete: Kjo është një çmenduri! Por nuk është saktësisht kështu. Frutat e thata janë të pasura me proteina bimore, fibra dhe acide yndyrore të shëndetshme. Ato ju ngopin dhe largojnë ndjenjën e urisë. Ju do të hani më pak si rrjedhojë dhe do të humbni peshë në mënyrë më efektive.
100 gram fruta të thata në ditë ose 1/3 e filxhanit ju japin shumë vitamina, minerale dhe energjinë e nevojshme përgjatë gjithë ditës.
Këto 2 përbërës, të ziera dhe të marra para gjumit, sigurojnë një mënyrë më të lehtë për të humbur ato kilet e fundit shtesë:
Përbërësit:
  • 2 lugë mjaltë
  • 1 lugë çaji kanellë
  • 250 ml ujë
Udhëzime:
  • Në një tenxhere zieni ujin. Shtoni kanellën dhe e lini për 2-3 minuta. Pas kësaj e hiqni dhe teksa ftohet, duhet t’i shtoni mjaltin.
  • Pini një gjysmë gotë para gjumit.
Ky ilaç gjithashtu ndihmon me:
  1. Infeksionet e fshikëzës së tëmthit
  2. Nivelet e larta të kolesterolit
  3. Sëmundjet e zemrës
  4. Artritin
  5. Përmirëson imunitetin tuaj
  6. Ftohjet
  7. Dhimbjet e stomakut
  8. Gripin
  9. Aknet në fytyrë
  10. Rënia e flokëve
Dy produkte natyrale që do ju ndihmojnë të ruani peshën ideale Dy produkte natyrale që do ju ndihmojnë të ruani peshën ideale Reviewed by Gjithqka on July 14, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.