Content.ad - Below Content (3x3)

Dy truke që të bëjnë të besosh se je ende 20 vjeç

Mendjet më të mira në shkencë dhe mjekësi po punojnë shumë për shpikjen e metodave që do të na ndihmonin për të zgjatur jetën, por për momentin vëmendja jonë qëndron te një zgjidhje për t’u dukur më e re në pamje.
Më poshtë janë disa përbërës që do të bëjnë “të zgjohesh” më e re.
Rinovim i lëkurës së fytyrës
Të duhet:
Kafe e bluar. Kafja duhet të jetë e bluar sa më mirë, sepse vetëm në këtë formë nuk e dëmton lëkurën.
Qumësht. Është më mirë të përdorësh qumësht me pak yndyrë.
Një tas për përzierjen.
Një lugë ose një shpatull për të aplikuar/hequr maskën. Përdorimi i një furçe nuk rekomandohet, sepse grimcat e kafes mund të rrinë në fijet e saj.
Si të veprosh:
Hidh pak kafe në tas dhe shto qumështin. Përzieji aq sa të bëhet një masë e trashë, por ki kujdes me qumështin, se ta vështirëson pak punën. Apliko maskën në fytyrë duke shmangur zonën rreth syve. Prit 15-20 minuta që substancat të ndikojnë në lëkurë. Hiq maskën duke larë fytyrën me ujë të ngrohtë. Falë vetive rigjeneruese të kafes, lëkura e fytyrës është ringjallur, rrjedha e gjakut është përmirësuar dhe pamja bëhet e shëndetshme.
Parandalo dhe hiq rrudhat e fytyrës
Të duhet pak vazelinë për të parandaluar dhe për të hequr qafe rrudhat e fytyrës. Apliko një shtresë vazelinë në fytyrë, nën sy dhe në buzë. Bëje këtë çdo natë. Është e rëndësishme që të lash fytyrën para se ta përdorësh këtë substancë yndyrore dhe ta përdorësh kur fytyra të jetë ende e lagur. Në mëngjes do të dallosh ndryshimin: lëkura do të jetë më e butë dhe më elastike.
Dy truke që të bëjnë të besosh se je ende 20 vjeç Dy truke që të bëjnë të besosh se je ende 20 vjeç Reviewed by Gjithqka on August 12, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.