Content.ad - Below Content (3x3)

Këto janë 20 mënyrat për t’u dobësuar pa dietë

Kur është fjala për të rënë nga pesha, të gjithë ne preferojmë t’i futemi dietave lodhëse apo të bëjmë palestër në mënyrë intensive dhe si përfundim rezultatet janë zero. Sigurisht që ushqimi është një dashuri më vete dhe të gjithë ne e kemi të vështirë t’i privojmë vetës ushqimet e preferuara apo ëmbëlsirat.
Por a e dini se ka një formë të thjeshtë për t’u dobësuar, pa qenë nevoja që të heqim dorë nga ushqimi apo të stërmundohemi nëpër palestra.
Më poshtë do të lexoni disa rregulla, të cilat do t’ju ndihmojnë të bini lehtë nga kilogramët pa dashur që të futeni në dieta torturuese.
  1. Hani ngadalë, përtypeni mirë ushqimin
  2. Më shumë gjumë, më pak kile
  3. Më shumë perime
  4. Konsumoni më shumë supë
  5. Hani mëngjes, ndihmon për rënien në peshë
  6. Pini shumë ujë
  7. Mos konsumoni sheqer apo pije me gaz
  8. Më pak alkool nëse doni të dobësoheni
  9. Pini çaj jeshil
  10. Më shumë Yoga
  11. Hani më shumë në shtëpi sesa jashtë
  12. Llogarisni kaloritë
  13. Përtypni çamcakëz me mente
  14. Përdorni pjata të vogla
  15. Porcioni ka rëndësi
  16. Mos konsumoni shpesh mish të kuq
  17. Ecni mbi 1 km çdo ditë ose për rreth 20 minuta
  18. Merruni me punë shtëpie
  19. Bëni vrap për 10 minuta çdo ditë
  20. Festoni dhe kërceni sa më shumë
Këto janë 20 mënyrat për t’u dobësuar pa dietë Këto janë 20 mënyrat për t’u dobësuar pa dietë Reviewed by Gjithqka on August 11, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.