Content.ad - Below Content (3x3)

Me siguri nuk i keni dëgjuar më parë; Këto janë mënyrat për të forcuar thonjtë në kushte shtëpie

Nëse mendoni se duart janë pjesa e trupit që përdoret më shumë gjatë ditës nuk është çudit që thonjtë të jenë jo në formë të mirë.  Larja e enëve, të punoni në një makinë qepëse apo dhe një punishte, apo edhe thjesht kur bëni punët e shpish thonjtë gjenden në kontakt me shumë objekte që i prishin.

Pasi të keni përjashtuar ndonjë çështje serioze shëndetësore, provoni këto zgjidhje të thjeshta që mund t'i bëjnë thonjtë tuaj më të fortë dhe më të shëndetshëm.
1. Uthull molle: Sipas Top 10, uthulla e mollës mund të përdoret për të promovuar thonjtë e shëndetshëm. Jo vetëm që kombinimi i kalciumit, magnezit dhe hekurit i mban thonjtë të shëndetshëm, por acidi malik dhe acetik mbron nga shumë infeksione të thonjve. Për ta përdorur, njomni thonjtë tuaj në një përzierje të pjesëve të barabarta ujë dhe uthull. Shpëlajeni me ujë. Përsëriteni këtë çdo ditë dhe thonjtë tuaj do të bëhen më të fortë me kalimin e kohës.
2. Masazhi: Rritja e fluksit të gjakut në duart tuaja stimulon rritjen e thonjve. “All ëomens talk” sugjeron që një vaj ose locion gjithashtu mund të përmirësojë shëndetin tuaj të kutikulave dhe të ndihmojë thonjtë të ruajnë një gjendje të mirë. Thjesht aplikoni vaj në duar dhe kaloni disa momente duke i masazhuar duart.
3. Kripë deti: Mineralet që gjenden në kripën e detit funksionojnë për të forcuar thonjtë dhe zbutur kutikulat. E gjitha ajo që duhet të bëni është të lejoni që duart tuaja të zhyten në ujë të ngrohtë me dy lugë kripë deti. Rezultati do të jetë lëkura më e butë dhe thonjtë me shkëlqim.
4. Vaj kokosi: Yndyra e ngopur që gjendet në vajin e arrës së kokosit funksionon si një hidratues i frikshëm për duart dhe thonjtë tuaj. Për ta përdorur, masazhoni me  vajin e kokosit të ngrohtë duart dhe thonjtë për të gjeneruar rrjedhjen e gjakut për rritjen e thonjve dhe lagështimin e kutikulave.
Me siguri nuk i keni dëgjuar më parë; Këto janë mënyrat për të forcuar thonjtë në kushte shtëpie Me siguri nuk i keni dëgjuar më parë; Këto janë mënyrat për të forcuar thonjtë në kushte shtëpie Reviewed by Gjithqka on August 16, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.