Content.ad - Below Content (3x3)

4 mënyra natyrale për mirëmbajtjen e duarve


Mënyra natyrale për duart, që të jenë sa më të freskëta dhe të bukura…

Nëse dëshironi të keni duar sa më perfekte ne po ju sugjerojmë disa përbërës natyralë, të cilët e realizojnë më së miri këtë gjë.
Qumësht për thonjtë
Produktet artificiale nuk ofrojnë ushqyerjen e produkteve natyralë ndaj dhe po japim disa receta për maskat e duarve.

Limoni
Limoni shërben për shumë qëllime, por më i rëndësishmi është kujdesi i lëkurës. Nëse keni folur më parë me një dermatologe ose estetiste, do t’ju kenë treguar për përfitimet e mëdha që keni nga limoni. Ai ju zbardh lëkurën e duarve dhe është antiseptik natyral, i cili mjekon shumë infeksione të fshehura të lëkurës.
Mjalti
Mjalti është një hidratues natyral. Ai ul ashpërsinë e lëkurës duke kuruar prerjet dhe mavijosjet. Gjithashtu hidraton indet e lëkurës, duke shkaktuar rritje të shpejtë. Aplikojeni rregullisht te duart përpara se të flini në darkë. I bën duart më të buta kur i prekni.
Vaj ulliri
Vaji i ullirit konsiderohet si një nga bekimet e natyrës. Kërkimet kanë provuar se nëse dëshironi lëkurë të butë, më e mira që mund të përdorni është vaji i ullirit, pasi e hidraton lëkurën shumë. Gjithashtu është një trajtim i provuar tashmë për sëmundjet e zemrës. Riparon dermisin (lëkura nën epidermë) duke i dhënë lubrifikimin e duhur. Vaji i ullirit bllokon lagështirën në indet e lëkurës, e cila e bën lëkurën të duket e re më gjatë. Mund t’i masazhoni duart me vajin e ullirit me kujdes, por është e rëndësishme që t’i lëvizni duart në drejtimin lart që ta mbani lëkurën në formën normale.
Vitaminat
Kontribuuesit më të mëdhenj në shëndetin e lëkurës sonë janë vitaminat. Njerëzit zakonisht e lënë pas dore marrjen e vitaminave, por nuk kuptojnë sesa negativisht ndikon kjo në shëndetin e lëkurës së tyre. Vitaminat kanë aftësi kuruese. Për këtë arsye ka një shumëllojshmëri suplementesh vitaminash të disponueshme në treg në ditët e sotme. Mund të merrni tableta vitaminash ose kapsula të lëngshme.

4 mënyra natyrale për mirëmbajtjen e duarve 4 mënyra natyrale për mirëmbajtjen e duarve Reviewed by Gjithqka on March 24, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.