Content.ad - Below Content (3x3)

Ja sa gota ujë duhet të pini për të rënë në peshë

Uji është një nga elementet më të domosdoshëm për organizmin e njeriut. Në varësi të trupit, uji zë rreth 50-75% të përbërjes trupore. Të gjitha organet funksionojnë më mirë nëse kanë mjaftueshëm ujë.
 Sipas një studimi të bërë nga Universiteti i Harvardit, thuhej se uji ishtë një nga elementet kyç për përshpejtimin e metabolizmit dhe për pasojë rënien në peshë. Por, ajo që thuhej në studim ishte se me të vërtetë uji mund t’ju ndihmnojë të bini në peshë, por duhet ta pini atë në varësi të peshës trupore. 

Ja hapat që duhet të ndiqni:
Së pari, pini ujë aq sa jua kërkon organizmi, më pas para se të ushtroheni apo të ushqeheni pini nga një gotë ujë më tepër.
Mos e teproni me konsumimin e ujit (më shumë se 2 litra), se mund t’ju depozitohet në trup.
Mundohuni të pini ujë ambienti dhe jo të ftohtë, ai e përshpejton më shumë metabolizmin.
Kur bëni aktivitet fizik, zëvëndësojeni ujin e nxjerrë nëpërmjet djersës.
Ja sa gota ujë duhet të pini për të rënë në peshë Ja sa gota ujë duhet të pini për të rënë në peshë Reviewed by Gjithqka on March 27, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.