Content.ad - Below Content (3x3)

USHQIMI QË JU JEP LUMTURI

Shumë studime kanë lidhur ushqimin e shpejtë dhe ëmbëlsirat e përpunuara me depresionin. A janë njerëzit që hanë ushqime të tilla më të prirur për humor të keq apo njerëzit me depresion kërkojë ngushëllim në ushqimin e shpejtë nuk jemi ende të sigurt. Por ne jemi të sigurt se në qoftë se ju ndiheni pak më pak të lehtë në stomak nuk do ndjeni aspak depresion. Megjithatë ndjenjat më të bukura janë të zgjuara nga stomaku ...
Më shumë vitamina B
I gjithë grupi i vitaminave B përmirëson disponimin, duke vepruar shpejtë dhe e qetëson shëndetin mendor. Ju mund ti merrni ato nëpërmjet barnave, ose thjesht konsumoni më shumë ushqime që përmbajnë vitaminë B. Spinaq, peshk, fasule janë disa nga ushqimet që janë të pasura me këto vitamina, dhe kanë dozë shtesë të B12, lakra është gjithashtu një burim i madh vegjetarian / vegan.
Çokollata gjithashtu ndihmon
Por kjo vlen vetëm për çokollatat e errëta që kanë gjitha yndyrërat shtesë dhe sheqerna. Çokollata e errët është një burim i madh i feniletilaminit, një substancë me një efekt stimulues në tru, por edhe ndihmon në koncentrim.
Hani arra
E mirë si një meze e lehtë, për ta mposhtur oreksin, dhe shumë e pasur me yndyrna të shëndetshme, vitamina dhe minerale, dhe kur ne flasim për një mineral të veçantë pikërisht kjo përshtatet në këtë temë. Magneziumi në arra është gjetur në sasi të mëdha, dhe mungesa e magnezit dëmton prodhimin e serotoninës (hormon i lumturisë). Arrat inde, kikirikat dhe bajamet janë ndër më të pasur me magnezium.
Vitamina D dhe dielli
Dielli shkakton buzëqeshje në fytyrat e njerëzve, sidomos në muajt e dimrit, kur më pak gjendet përmes reve. Për atë përdorne çdo ditë me diell duke qëndruar pak jashtë dhe vini re nëse ju merrni mjaft vitaminë D. Kjo vitaminë, përveç për eshtrat, do të ju ndihmojnë të ndjeheni më të lumtur. Qumështi dhe prodhimet e qumështit, vaj peshku, vezë janë një burim i mirë për dhëmbë të shëndetshëm, eshtra dhe fytyrë të qeshur.
USHQIMI QË JU JEP LUMTURI USHQIMI QË JU JEP LUMTURI Reviewed by Gjithqka on June 23, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.