Content.ad - Below Content (3x3)

8 rregulla të thjeshta për një jetë më të mirë!

Mjaftojnë 8 rregulla për një motivim të përditshëm që do ju bëjnë të ndiheni më mirë si nga ana fizike dhe emocionale.

Mendoni se janë të vështira? Pa i hedhur një sy dhe pa u përpjekur ti vini në zbatim, nuk pranojmë asnjë përgjigje negative! 
Ja cilat janë ato: 
  • Mos i kaloni kurrë tri ditë pa aktivitet fizik

  • Çohuni herët në mëngjes

  • Gjeni kohë që të lexoni çdo ditë

  • Puno më fortë nga sa punove dje

  • Mendoni më pak

  • Jepini më shumë njerëzve nga vetja

  • Kaloni më shumë kohë me familjen

  • Qeshni më shumë
8 rregulla të thjeshta për një jetë më të mirë! 8 rregulla të thjeshta për një jetë më të mirë! Reviewed by Gjithqka on April 14, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.