Content.ad - Below Content (3x3)

Ja cili është çaji më i mirë për ju bazuar në grupin tuaj të gjakut

Ndonjëherë e tëra që na duhet është të pimë një çaj të nxehtë dhe të relaksohemi. Sigurisht, ka shumë çajra të ndryshëm në qarkullim, që kanë dobi të ndryshme shëndetësore si dhe shije dhe aromë të ndryshme.
 Por a e keni ditur se grupi jonë i gjakut mund të përdoret për të përcaktuar se cilët çajra janë më të mirët për neve? Në vazhdim do të ju paraqesim një zbërthim të thjeshtë të asaj se cilët çajra janë më të mirë për ju:
  • Çajrat për personat me grupin 0 të gjakut – njerëzit që i përkasin këtij grupi të gjakut kanë tëndenca të kenë probleme me lukth dhe mund të kenë refluks të acidit. Ne sugjerojmë të përdorni çaj xhenxhefilli. Ndonjëherë mund të konsumoni edhe llojin Sencha të çajit të gjelbër.

  • Çajrat për personat me grupin A të gjakut – këta njerëz zakonisht janë të shqetësuar. Prandaj, çajrat që mund të shfrytëzohet për qetësimin e nervave janë ata Taivanez si çaji i jasminës.

  • Çajrat për personat me grupin B të gjakut – njerëzit e kësaj kategorie janë të lodhur, të ngadalshëm apo të ngathtë. Nëse i përkisni këtij grupi dhe ndiheni në këtë mënyrë, ne ju rekomandojmë çajin e gjelbër.

  • Çajrat për personat me grupin AB – ky grup është më i rralli. Nuk rekomandohet që personat me këtë grup të gjakut të konsumojnë pije me shumë kafeinë si kafeja apo çaji i zi. Ideale për ta janë çajrat bimorë.
Ja cili është çaji më i mirë për ju bazuar në grupin tuaj të gjakut Ja cili është çaji më i mirë për ju bazuar në grupin tuaj të gjakut Reviewed by Gjithqka on April 21, 2019 Rating: 5

No comments:

Featured Posts

Powered by Blogger.